6 Haziran 2015 Cumartesi

Aşırı heyecan ve Sınav Heyecanı için Çözüm

Dideral kullananlar


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere antidepresan ilaç kullanımı ile ilgili makale yazmayı düşündüm.
Öncelikle yüzlerce antidepresan ilaç markaları mevcut bunlardan en az 10 çeşit kullandım.Her hafta antidepresan ilaçlar ile ilgili kullandığım ilacın etkisini yani gördüğüm farklılığı anlatacağım.

Sınavda heyecanlanmamak için ne yapmalıyız?

İlk önce bu makaleyi yazmadan önce Mutlaka doktorunuza gidin birazdan vereceğim Panik Atak ve Heyecan hapı olan Dideral sağlığınızı olumsuz etkileyebilir.
Uyarımı yaptığıma göre geçelim dideral hapının etkilerine.Dideral Beta Reseptörü Blokeri bir antidepresan ilaçtır.Sınav anında eliniz ayağınız titreyip terleyebilir ama dideral bunlara STOP der.Sakin bir kafayla girip çıkmanıza yardımcı olacaktır.

Dideralin olumsuz etkileride olabilir sınav günü ilk defa içtiyseniz "Ay bana bir şeyler oluyor" gibi bahaneler ile sınavdan yırtmaya çalışmayın "Hiç bir doktor ve aile yemez"bunun için doktora sınava girmeden önce görünün "siberyazilimci'da "Dideral" isminde bir ilaç okudum heyecan için kullanmamı tavsiye eder yazarmısınız uygunmu." Şeklinde bir şeyler söyleyebilirsiniz.Eczanede 5 TL gibi bir fiyatı olan küçük kırmızı haplardır. Benim kullandığım doz Dideral 40mg, Doktorunuz farklı bir ilaçta yazabilir aşırı heyecan için.Sınava girerken heyecanlanmak istesenizde heyecanlanmazsınız.Terlemek istesenizde terlemezsiniz.(Hiperhidroz hastaları hariç)


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder