9 Kasım 2014 Pazar

Siberyazilimci Blog Admini Hakkında kısa Özet

Kendimi anlatayım dedim.


Merhaba arkadaşlar ben siberyazilimci.blogspot.com yazarı.Bugüne kadar bir çok konuda derin araştırmalarım oldu Bir çok konuda yazıp çizdim kendimce.Sanal dünyada kimsenin bilgi paylaşmadığı ortamlarda kendi çabalarımla bir yerlere geldim.Bir yer derken kendimi geliştirmek anlamında parasal anlamda değil.
Çıkılmaz bir yolun olduğunu düşünüyorsanız herhangi bir konuda bunun aşılabileceğinide düşünmeniz gerek bende böyle böyle bir şeyler ürettikçe kendimle gurur duydum ve hayal edilen çoğu şeyin yapılabileceğini anladım. zamanında kendimi kandırarakta bir şeyler hedefledim yararıda oldu her insan kendini bazı konularda kandırmalı kendimce.:)

Bilgisayar Özellikle web tabanlı uygulamalar ile ilgili  zamanında Uğraştıklarım Linux root taktikleri,Trainer yapımı(Offset,pointer),Oyunların Firewall açıklarını bulmak(Wolfteam İle Son silahta sadece başarılı oldum,yani sadece onları bypassladım), Seo konusuyla ilgili bir çok araştırma yaptım(Kim googlede neyi nasıl arar iyi bilirim).Web programlamadan anlarım ama iyi olduğu söylenemez googleden bakıpta yapamayacağımız şey yoktur bence sadece biraz zeka ve zaman lazım bilgi yığınla çünkü.Yerinizde olsam 3D Tasarım ile uğraşırdım önceden youtubede felan pek yoktu bu tarz eğitimler şimdi yığınla herkes tutorial felan çekiyor.İyi yani insanlar bir şeyler paylaşıyor herkes kafasındaki hedefe bir adım yaklaşıyor.
(Sanalda  tek abim dostum dediğim adam osman abidir.Onun sayesindede çok şey öğrendim.)

Hayata bakış açım "kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma"dır. 
Hatam varsa uyarınız blog konusunda silerim iyi günler beyler kendimi max bu kadar tanıtabilirim. Ayrıca buraya yazdıklarım alakasız biliyorum bir şeyler geveleyim dedim.

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder