21 Kasım 2014 Cuma

Sesli Makale-3 Blog yazarlığı ve Youtube Konusu

Blog Yazmaya nereden başlanır? Blog hitleri arttırma yöntemi

Merhaba arkadaşlar blog yazarlığı ve youtube konusuna değindim.Amatör olarak bilgilerimi paylaştım Daha çok blog yazalığı hakkında bilgiler verdim.Blog yazmak için nerelerden nasıl başlamanız gerektiğini anlattım eleştiriniz var ise yorum veya mail atınız.Keywords olayındanda bahsettim dinleyenlere birazda olsa bilgi verdim amatörce editmedim fail verdiğim yerler olabilir kusura bakmayın.

SESLİ MAKALE -3 Blog yazarları için tavsiyeler verdim Sesli olarak



SESLi Makalem 3 indirme linki .mp3 upfile açık link
Online indirmedende dinleye bilirsiniz upfile.mobi de.

-
Link yenilendi-Eski link mobillerde açılmıyordu
http://upfile.mobi/710859

-


Dikkat blog yazarlığı hakkında Daha derin makalem olacak yüzeysel anlatmaya Çalıştım.






Share:

0 yorum:

Yorum Gönder