1 Haziran 2017 Perşembe

A'dan Z'ye Dev Eğitim Seti 1tb Google Drive ayrıcalığıyla


A'dan Z'ye Dev Eğitim Seti 1tb Google Drive ayrıcalığıyla




Arşiv Özellikleri :
Arşivin İçerisinde Herşey Var Beyler;
Paylaşıma geçmeden önce bahsetmek isterim ki arşivde bulunan tüm eğitimler Türkçe ve Ücretsiz eğitimlerdir. Youtube ve Udemy üzerinde ücretsiz yayınlanan eğitimlerini sizlerle paylaşıyorum. 

Eğitimlerin isimleri [Eğitim Adı] – [Paylaşan Profil] şeklinde isimlendirilmiştir. Yani bu şu demek “-“ işareti ile iki bölünmüş bir halde. Sol kısımda eğitimin ismi ve sağ kısmına bu eğitimi Youtube veya Udemy üzerinde paylaşan kişinin profilinin ismi yer alıyor. Bu platformlar herkesin paylaşım yapabildiği yerler olduğu için her hangi bir problemde referans göstermek yada oradan izleyebilirsiniz diye yapmış olduğum bir kolaylık.

İçerikten biraz daha detaylı bahsetmem gerekirse alt bölümde yüklü olan resimde, tüm eğitimlerin görüntüsü yer alıyor. Dilerseniz inceleyebilirsiniz. Görüntü dışında ben kısaca bir kaç temadan bahsedeyim.Üniversiteye hazırlık, Kpss hazırlık, İlkokul eğitimler, Yazılım, Programlama, Grafik tasarım, Animasyon, 3D Çizim, El Becerileri, Bilim, Felsefe ve Dini eğitimler yer alıyor. Ekonomik sıkıntılardan dolayı Üniversiteye özel ders ve dershane gibi platformlarda hazırlanamayan arkadaşlar burada bulunan setleri kullanabilir.

Arşive Gitme Linkleri:
Google Drive Linki : LİNK
 Mobil Link               : LİNK

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder